FRÅGESTUND!

Höst/vår?Jag tycker om båda! På hösten fyller jag år men på våren är det underbart ute!
 
Godis/Snacks?Godis, är en riktig godis-tjej!
 
Fredag/Lördag?Lördag!
 
Hund/katt?Hund men är inte så mycket för djur över huvud taget!
 
Träna/slappa?Jag gillar att träna och hålla igång, men ibland är det skönt att bara slappa!
 
Film/bok?Det är alltid jätte mysigt att titta på en  riktigt bra film med vännerna!
 
Sminkning/hårstyling? Tycker nog hårstyling, man kan göra så fantastiska frisyre rmed tänger och sådant!
 
Mascara/läppglans?Mascara, gillar inte att ha massa ´´krämer´´på läpparna!
 
Lockigt hår/platt hår?Jag vet att alla typ plattar sitt hår och tycker det är jätte fint men jag tycker det är mycket finare med massa lockar i håret!
 
Blogg.se/blogspot.com?Blogg.se
 
Döv/blind?Jag vill inte vara något av det!
 
Justin bieber/one directions?Inget fan men one direction!
 
Vilken stad bor du i?Borås
 
När fyller du år?17 september
 
Vad är din naturliga hårfärg?ljusbrun
 
Vilken sport går du i?handboll
 
Vem är din idol?Har ingen idol så direkt
 
Har du instagram? Isåfall vad heter du?Ja, jag heter @alma1012
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Jag kan fortsätta göra små justeringar på din blogg imorgon, om du vill.

Svar: Ja tack, jättegärna!
Alma

2013-03-20 @ 21:43:10
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0