GOTT NYTT ÅR!!!

Först måste jag ju bara säga GOTT NYTT ÅR!!! På nyår var jag i Ulricehamn sen sov jag och min familj över där!!!Vi sköt raketer som dom flesta nog gjorde!!! För att fira det nya året 2012!!!! sen åt vi jätte god mat som ni kan se på bilderna nedan!! Dom två översta bilderna är förrätter och den understa våran efterrätt. Jag han inte ta en bild på varmrätten men det blev risotto med ryggbiff!! Till förrätt för vuxna blev det pilgrimsmusslor och någon salsa som ni kanske ser på  den översta bilden!! Till oss barn (bilden i mitten) blev det en mini taco tallrik!!! Och till efterrätt blev det en pyramid av petit chouer fyllda med citronflomage och glass till det MUMS!!! Min mobil är inte så bra att ta kort med som ni kanske kan se hoppas ni ska kunna se ändå:) Ha ett GOTT NYTT ÅR!!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0